به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این کمیسیون، دیروز شنبه 19 اسفندماه 96 در ادارهکل میراث فرهنگی استان خوزستان تشکیل جلسه داد و در آن تعداد پانزده پرونده تقاضای تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی و نیز مدیران فنی بند \"ب\" برای اشتغال در دفاتر خدمات مسافرتی که در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی به ثبت رسیده بودند، بررسی شد.
این جلسه با حضور محمدعلی خلیلی معاون گردشگری خوزستان به عنوان رئیس کمیسیون، علی طهماسبی نژاد دبیر کمیسیون، دو نفر از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان، نماینده حراست و نماینده حقوقی به عنوان اعضای کمیسیون برگزار شد.
درمجموع پانزده درخواست ثبتشده در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی، تعداد یازده پرونده متقاضی ایجاد دفتر خدمات مسافرتی و چهار پرونده نیز متقاضی مدیران فنی بند ب برای اشتغال در این دفاتر بودند که این متقاضیان از سراسر استان از جمله اهواز درخواست خود را ارائه کرده بودند.
پس از انجام مصاحبه تخصصی بند \"ب\" (تورگردانی، اخذ روادید، رزرو هتل، تورهای داخلی و خارجی و...) و سوالات فنی و تخصصی در نهایت با درخواست سه متقاضی ایجاد دفتر خدمات مسافرتی و یک مدیر فنی بند \"ب\" برای اشتغال در دفاتر موافقت شد.
انتهای پیام/